Friv Latino Music

Music and Lyrics everywhere

Lil Wayne – Dinnertime Lyrics

July 17, 2017 by Posted in: Lyrics

(Yeah…) I’m like how the fuck I’m gonna get outta there. It cost a ball dogg, Especially when the players on your team, Consider you as the ball hog. People taking pictures and they really getting fragrant. Let you raid tax on them packs if you didn’t know Bought a new crib, niggas feeling like I hid. I smell gun powder, So you got one hour to come up with every damn dollar, Or your dun-dolla. Pops, my papai, has already hear me. 3.2 but I just did it for the kids. Make more (money man) that the model for the mob, Need a blowjob my model, get a model for the job. Big business minus the business suit. Oh, just a spare tire. More guns than a pawn shop, Got my whole arm rocked. Got the audacity to call me a liar. Million dollar status, fully automatic. Huh? But act like you know me nigga. Stay fresh from my top to my tennis shoes. Pitbull & Lil WayneLil Wayne – Dinnertime Lyrics

Share on Twitter
Share on Facebook
Share on Google+

Advertisements Tied trapping, shit sent me to prison, Got mad and went to savage so homicide came to visit. Like a bad crape, it’s locking up in no time. [Verse 2: Rick Ross] I’m a seven-nine satan, sitting on Lorenzzes. Flags down my spaceship, sergeant searching for a fragrance. Yayo, Yayo, he wanna sniff the yayo, flying saucer on the hasa In the casa just to lay-low. READ  Ed Sheeran – Dive Lyrics
Hahaha…
[Chorus: Lil Wayne]
[Verse 4: Trick Daddy] I’m up early in the morning, and I’m dressed in black. Hold on, every morning I get dressed in black. We don’t get rid of Q, We get rid of fools. Heavy on the? And I’m a winner if I make it cross the finish line, Putting food on the table like it’s dinner time. And I seem really patient, picture the equation. More time in the kitchen then I spent in the studio, Case paradise and I ain’t talking about Coolio. Never slipped, not even on the side of a swimming pool. READ  Kent Jones – Don’t Mind Remix ft. Go hard, no job, hustler, no prob, poster, Nigga what finger fuck you whole squad. If it wasn’t for reverend, I probably would pimpin and shit. And if I’m not careful, Leave em the same place they find him there. This is a luxury tax. [Verse 3: Young Jeezy] (I don’t ask them baby I just tax em baby) (Let’s go) Yeah imagine this, No imagine that. This, this is classic, So this shit you might never see again. New coop, no top, big tennis shoes. And they say it ain’t raining until someone assassinate, And I feel like MLK Yeah… I have a dream to be your worst nightmare, And now meet the boss of the cartel. You treat me like Shaq, And you Kobe but I didn’t say you owe me nigga. Even I look in the mirror like is it you, And I say I must be the hottest if it isnt you. While your half ass looking at my pants sagging, I’m getting money, and my swagging and black flagging. Yhey say I could’ntplay basketball I wasn’t tall. Gave me my sack like, goodluck getting back. And we taxin, you don’t want it nigga leave it then, And we taxin, you don’t want it nigga leave it then. Forty around spending doe, flipping for my? And this is what you call stereotyping about? So what you got in your trunk? Lil Wayne – Dinnertime Lyrics

[Lil Wayne:] I think we got a problem Yeahh…
[Verse 1: Lil Wayne] Big money in this bitch if you didn’t knew. Can you tell me my your dog keep sniffing my car? They say I could’ntplay baseball at all. and even harder on the women. And we ain’t trying to see the pen, Like a needle in a hay stack we ain’t trying to see the pen. Keep the 760 double parked in the wrong spot. READ  Scavenger Hunt – Sweet Talk Lyrics
Still huustling… BOSSS
[Chorus: Lil Wayne] Yeah… You gotta pay for this, I remember when I used to pray for this. Can’t lie, still addicted to the odor Got a ice cold Pepsi, But still thinking Coke-Cola. You niggas talked blow, While I sold mine. And now everyday of my life I ball. They said I couldn’t play football I was too small.