Friv Latino Music

Music and Lyrics everywhere

Monthly Archives: August 2017

Love, Robot – Drive Lyrics

LOVE, ROBOTDrive Lyrics Drive Leave everything behind to find my piece of mind I’ve been staring at the sun and it’s leaving me blind I’m fine But I always seem to turn around There’s something about the way you carry yourself You got me coming back even when you break me down You got me […]

Steve Goodman – Bobby Don’t Stop Lyrics

STEVE GOODMANBobby Don’t Stop Lyrics Here it is Friday Drowning my troubles Knocking down the doubles ’cause it’s happy hour Over in the corner, an old piano Bobby knows how great those old songs are He will play your request for a drink or a dollar Bop and boogie woogie and they all sound nice […]

Lordi – They Only Come Out At Night. Lyrics

(They only come out at night) They only come out at night. Wreaking havoc on your perfect world. They only come out at night. A silent evil, where there shouldn’t be another, no no. You feel ’em lurking hear ’em howling in the shadows. Wreaking havoc on your perfect world. (They only come out at […]

Therapy – Black Eye Purple Sky Lyrics

I just wanna know So c’mon, we got a blank day, where do we go? I just wanna know Is it gonna be the same? I just wanna know Is it gonna be the same? I just wanna know Friends, we got this one under our belts So brace yourself for the morning chimes, you […]

Can – Babylonian Pearl Lyrics

Beneath her black eyes, smiles so wild, Theme the love shining through, Flowers in the hair and mysterious air, Of her kind there are no damn fools. CANBabylonian Pearl Lyrics On the side of the fan, birth my kind, Reveals in mysterious beginning, She comes from the land where woman is man, Hatred thought of […]

Young Fly Girlz – Keep It Movin’ Lyrics

YOUNG FLY GIRLZKeep It Movin’ Lyrics It’s Young Fly Girlz We in the buliding WE Keep It Movin’ Let’s get it! LEGO! Keep It Movin’ Keep It Keep It Movin’x4 Our swag keep it movin’our dance moves be grovin’ everybody’s on us cause our tutu’s be movin’ Keep It Movin’ Keep It Keep It Movin’x2 […]

THINK ONCE LYRICS – Prabh Gill Feat Roach Killa | Punjabi Song

Kyon kardi na feel mere pyar nu Haye ni aida tadfauni ae kyon yaar nu Mr. Think Once Lyrics Well, you don’t know! International All around the world Oh tainu raahan vich dakkan Gall dil di main dassan Mainu ho gaya ae tere na’ pyar ni It’s your boy Roach Killa Along side Prabh Gill […]

Ambarsariya + Suit Lyrics – Kanika Kapoor, Guru Randhawa | T-Series Mixtape

Ambarsariya + Suit Lyrics Oye hoye hoye… Gali mein maare phere Paas aane ko mere Gali mein maare phere Paas aane ko mere Kabhi parakhta nain mere Tu kabhi parakhta taur Kabhi parakhta nain mere Tu kabhi parakhta taur O ni tu lagdi punjaban, lagdi patola Lagge ni tu sareyan to wakh ni Tenu suit […]

NAZM NAZM LYRICS – Bareilly Ki Barfi | ARKO

Nazm Nazm Lyrics Na na… Tu nazm nazm sa mere Honthon pe thehar ja Main khwab khwab sa teri Aankhon mein jaagun re Tu ishq ishq sa mere Rooh mein aake bas ja Jis aur teri shehnaai Uss ore main bhaagun re

Circuits Lyrics – Klangkarussell

Somewhere in the system Trace of what we’ve been Ceiling behind the sunset Flicker on the dark screen We’re tired and broken down Both sign rust and cheap Silencing the circuit Brings me back to you again Always been so sure we saw the same thing So sure we saw the same thing Always been […]

Genuine American Girl Lyrics – Alice Cooper

I do my hair, I paint my nails It pours outside, it never fails So the makeup runs, down my pretty face I’m a muddy mess, a MAC disgrace But when I leave this room tonight I’m gonna look and feel alright ‘Cause my mama says the world’s an oyster And I’m the pearl I’m […]

Save That Shit Lyrics – Lil Peep

Baby we could go Goin down on a lonely road, I go Just another lonely road I go I just wanna know, I just gotta know Do you want to go? Fuck my life, can’t stand that girl Tell me you can’t save that shit All she want is payback for the way I always […]

Coat Of Pain Lyrics – Nashville Cast

I drive by your house at midnight Afraid of what I might find coming true But someday someone’s gonna park in my place Right behind you in the driveway like I used to I’m addicted to the rain I’m addicted to the game Whatever helps me go insane That’s how I like to play Friends […]

Angin Pujaan Hujan Lyrics – Payung Teduh

Datang dari mimpi semalam Bulan bundar Bermandikan sejuta cahaya Di langit yang merah Ranum seperti anggur Wajahmu membuai mimpiku Sang pujaan tak juga datang Angin berhembus bercabang Rinduku berbuah lara Sang pujaan tak juga datang Angin berhembus bercabang Rinduku berbuah lara, uh lara Sang pujaan tak juga datang Angin berhembus bercabang Rinduku berbuah lara Sang […]

Keys To The Kingdom Lyrics – Linkin Park

No surprise! No surprise! Tossed the keys to the kingdom down that hole in my eye I’m my own casualty! Tossed the keys to the kingdom down that hole in my eye I’m my own casualty! I fuck up everything I see, fighting in futility! I fuck up everything I see, fighting in futility [Instrumental […]

The Sound Of A Lyrics – Alice Cooper

The sound of A is in the air The sound of A is everywhere With the sound of a gun And you run Yeah, yeah, yeah The sound of A is all around The sound of A is underground It will creep into your bone When you’re alone Yeah, yeah, yeah Meaningless noise is everybody’s […]

Randy Stonehill – American Fast Food Lyrics

RANDY STONEHILLAmerican Fast Food Lyrics American fast food What a stupid way to die American fast food Order me the jumbo fries Oh, oh, it’s easy It’s so easy and and it’s trouble free It’s quick and disposable, just like me If I don’t stop eating This greasy American fast food Well we’re undernourished but […]

Prairie Whiskey – Broken Heart Love Song Lyrics

PRAIRIE WHISKEYBroken Heart Love Song Lyrics He’s been deceiving, and now she’s leaving He took everything that she believed in She had to walk away, there’s nothing more to say She thought he loved her, he said no other They planned a life with each other Her dreams died today, her tears like rain Chorus […]

Bobby Valentino Gets Expose By Transgender In Viral Video

#BobbyV A post shared by Yacht Money TV (@yachtmoneytv) on Jul 30, 2017 at 12:08pm PDT #bobbyvalentino I didn't wanna believe it bro… but joe telling me this like ur 8th time fam. There have been rumors for years claiming that Bobby Valentino is dating a transgender, a claim he denied repeatedly. Pretty much she […]

Lana Del Rey – I Can Fly Lyrics

LANA DEL REYI Can Fly Lyrics I Can Fly You had me caged up like a bird in mid-summer You saw me waiting I was crazy on fire waiting to fly I Can Fly I had bright wishes in the summer, I was bathing in sunlight Painting in the garden like a ghost in Mid-July […]