Friv Latino Music

Music and Lyrics everywhere

Steve Aoki – Been Ballin (feat. Lil Uzi Vert) (Steve Aoki Presents Kolony Album)

Yeah
You cannot see me the windows is tinted, aye
Drive around right in that Bentley, aye
You drive around right in that Bentley, aye
But your shit engine be rented, aye
But that is none of my business, aye
Money won’t stop it go straight to the top, believe it or not just like Guinness aye
Yeah, she know I’m a rockstar
Looking at my chain, all my diamonds rock hard
Turnt all way up, I ain’t gettin tired
And if you wanna race, then we gonna riot
Yeah you know I’ve been ballin’, aye
Yeah you know I’ve been ballin’, aye
Everyday I’m chef calling
Imma spray champagne
Make it rain
Just to let you know
I’ve been ballin’, aye
Yeah I’ve been ballin’, yeah
Just to let you know I’m ballin’
Imma spray champagne
Make it rain
Just to let you know
Yeah you know I’ve been ballin’, aye
Yeah you know I’ve been ballin’, aye
Everyday I’m chef calling
Imma spray champagne
Make it rain
Just to let you know
I’ve been ballin’, aye
Yeah I’ve been ballin’, yeah
Just to let you know I’m ballin’
Imma spray champagne
Make it rain
Just to let you know

Steve Aoki – How Else (feat. Rich The Kid & Ilovemakonnen) (Steve Aoki Presents Kolony Album)

How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? I’m getting kinda tired of all this cooking in the kitchen
How else am I gon’ get it? Yeah (Steve Aoki)
I’m tired of all this whippin’ in the kitchen
But how else am I gon’ get it? Whip
How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’, gon’, gon’
Whip
You know my shit is the best
I feel like I should stop and retire as a vet
And probably maybe put on a new shit
Oh, damn I’m on the cruise ship
I’m tired of all this whippin’ in the kitchen
But how else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? (two boy) How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? I put her in Givenchy
I got these bitches trippin’
Was young, I wanted a Bentley
I promise I’m gon’ whip it
How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? Whip
How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? Whip
How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? Whip
How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? I’m getting kinda tired of all this cooking in the kitchen, oh
How else am I gon’ get it? How else am I gon’ get it? I had to trap in a vacant
Swerving a Rari in Vegas
Mama we finally made it
Little bit of racks, I’m a trapstar
She ride me like a pornstar
I’mma stack the bricks in the backyard
Taught her how to whip it, turn the white hard
I can’t take her on a date, this ain’t chicken dinner
Put my wrist in the pot, I could make it flip up
I’m tired of all this whippin’ in the kitchen
But how else am I gon’ get it?

Steve Aoki – Without U (feat. 2 Chainz) (Steve Aoki Presents Kolony Album)

Wouldn’t be me without you
Wouldn’t be me without you
So damn real
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Walk in the buildin’, everybody stare
Never made it to the room, I fucked her on the steps
You either got balls or you shoot like Steph
Yeah, yeah, yeah
I met her pumpin’ gas at pump 10
I pulled up in the Wraith, she was ridin’ with her friends
License plate outta state, I don’t know why they were here
But you lookin’ at the player of the year, you called it
I can make her panties fallin’ like it’s August
I’m all in, nigga ballin’, bitch, you ballin’
Pull up in somethin’ foreign, like errr
I just spent a dime at the mall
Tryna spend some time in the job
Then she put her hands on my balls
Wouldn’t be me without you
Wouldn’t be me without you
Walk in the buildin’, everybody stare
Never made it to the room, I fucked her on the steps
You either got balls or you shoot like Steph
Yeah, yeah, yeah
Wouldn’t be me without you
Wouldn’t be me without you
So damn real
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Walk in the buildin’, everybody stare
Never made it to the room, I fucked her on the steps
You either got balls or you shoot like Steph
Yeah, yeah, yeah

Either way – Snakehips feat. Anne Marie lyrics

Help me now, let me know
Help me now, let me know
C’mon let me know, let me know
Help me now, let me know. I’m good either waaay
If you want it like that you should show me
Either waaay
Gonna bring it back just like she owe me
Good either waaay
If you want it like that you should show me
Either waaay
Girl, just bring it back like you owe me
Um whatcha say? Whatcha say? Whatcha say? Lyrics Snakehips – Either way
If you want it like that you should show me
Uh, bring it back like you owe me
If you want it like that you should show me
Uh, hold up, just like you owe me some.(either way)
What’s going on? Gonna bring it back just like she owe me
Either way
If you want it like that you should show me
Either way
Uh, hold up. Help me now, let me know
Help me now, let me know
C’mon let me know, let me know
Help me now, let me know. If you want it like that you should show me
Um whatcha say? C’mon let me know, let me know
Help me now, let me know
C’mon let me know, let me know
Help me now, let me know. I’m good either waaay
If you want it like that you should show me
Either way versuri-lyrics.info
Gonna bring it back just like she owe me
Good either waaay
If you want it like that you should show me
Either way
Uh, hold up
Um whatcha say? Now she come over, don’t wanna leave
In my crew, she must have thought she had a steady gee! If you want it like that you should show me
Um whatcha say? (Aye, whatcha say?)
Um whatcha say? Baby, just tell me what you wanna do
I’m easy, I’m easy, I’m easy
I’m easy, I’m easy, believe me
Baby, just tell me I won’t disapprove
I’m easy, I’m easy, I’m easy
I’m easy, I’m easy, believe me. Whatcha doing tonight? Let it fist me up a blade and even roll my weed
We could call it load dick, girl it’s fine with me (it’s cool, it’s cool)
If you wanna play it safe, rock you right to sleep
Go out on a date, take you out to eat
Twenty-five bands on the shopping spree
She ain’t never got no plans, she just follow me, just swallow me. Good either waaay (Good either waaay)
I’m good (Either waaay, either way homie)
Either waaay
Either waaay, either waaay, either waaay shawtyyy. ‘Cause I wanna see what it’s like
You decide where we go if ya wanna
My place or yours
My place or yours
What’s going on? If you made up the plans then you gotta. Snakehips lyrics
Video way ‘Cause I got a few things in mind but you gotta. Barely a friend
I can play one-two if you wanna
What’s on your mind? Gonna bring it back just like she owe me
Either waaay
If you want it like that you should show me
Either waaay
Uh, hold up. Whatcha say? I’m good either way, either way
Good either way, either way
Um whatcha say?

Vic Taylor – For The Life Of Me

How can there be a wave without the sea? A future with no past can never be
A humming bird can’t live unless its free to fly
And I must have you for the life of me
I know that sunshine follows rain
I know that pleasure follows pain
And I know that I must have you somehow
Every ship waits for the crew
And every rose waits for the dew
But I need you right now
How can there be an end with no beginning? So run to me
I’m waiting helplessly
And break these shackles of impatience
Oh, make me live
And I must have you for the life of me How can there be a song without the music? The lightning needs the thunder as a speaking voice
And i must have you for the life of me
How can there be a baby with no crying?

10cc – Taxi! Taxi

The hands on the clock seem to stick to the face
But the seconds are turning to minutes
I try not to look at the grin on it’s face
And minutes to days
But I know that it knows that I gotta get out
Time to close the day
Of this place
Time to greet the street
Time to lock the door
I’m so happy I’m walking on air
People staring but I don’t care
Taxi, call a taxi, yellow taxi, taxi taxi
Don’t take the subway don’t go that way
‘snot a safe way don’t go that way
Gotta cross town don’t want trouble
Got to get there on the double
She’ll be thinking I’m not coming
She’ll be waiting I’ll be running
I can’t wait to talk to you
Tell you what I’d like to do
We’ll find a little restaurant
In the candlelight we’re holding hands
A little vino for the ambiance
Don’t want it to
The waiters are staring at me
Time flies when you really
Put your chairs on the tables
Leave us alone we don’t wanna go home
But I’ve only got eyes for you
We can let ourselves out when you’ve gone
Time to take your home
Time to say goodnight
We don’t wanna part
Let’s be together tonight
Let’s be together tonight
Taxi, call a taxi, yellow taxi, taxi taxi
Don’t take the subway don’t go that way
‘snot a safe way we’ll go our way
Pull the shades down screw the rat race
Gotta cross town back to my place
We’re alone now undercover
Now I’m really close to you
Hang the sign out don’t disturb
Tell you what I want to do
I wanna take you to a tropical place
Beneath the stars I’ll see the love in your face
In the pale moonlight
Following the footprints in the sand
It’s been a hell of a day in the city
We’re holding hands
Now it’s time to get away

10cc – Yvonne’s The One

When I first saw Yvonne, volcanoes erupted
And her laughter flowed into my life
She seemed so right, nothing wrong
Everything about her was so strong
So I waited for the magic to start
Somebody touch me deep in my heart
Yvonne’s the one I’ve been dreaming on
She said, "Hold on
You’re not the only one"
And so I said, "You’re wrong Yvonne"
When I saw her again, I was caught in a landslide
But I didn’t dare let it show
Her ruby lips were teasing me
But jealousy would never let us be
So I waited for the magic to start
But I know it’s gonna tear us apart
Yvonne’s the one I’ve been dreaming on
She said, "Hold on
You’re not the only one"
And so I said, "You’re wrong Yvonne"
She’ll never know how much I loved her
I never got to tell
We never had the chance to say farewell

When I last saw Yvonne
She was covered in roses
But the laughter had gone from her eyes
She walked so tall, looked so grand
Everything about her truly planned
But what you get is not what you see
"So long Yvonne you’re not fooling me"
Yvonne’s the one I’ve been counting on
She said, "Hold on, you’re not the only one"
And so I said, "So long Yvonne"

10cc – Lost In Love

A far bit beyond this place
All the stars have been cast
You may try to resist the pace
But it’s happening too fast
The desire is so strong
Yeah you got to concede
There’s no way to escape from the trap
We are slaves to our needs
And we’re lost in love
(Y’say) We’re lost in our love and we can’t find a way
And we’re lost in love
(Say it) We’re lost in our love and we’re destined to stay together
Whoa, heart to heart, forever
Whoa, heart to heart, together
Whoa, heart to heart
Heart to heart
The stage has been set tonight
And the die has been cast
Curtain up and the music begins
Oh the audience cares??? Tragedy is feelin’
For the rest of your days
Nothing will ever compare to the thrill of the stage

And we’re lost in love
(I’m sayin’) We’re lost in our love and we can’t find a way (baby, baby)
Lost in love (no, no)
(Sayin’) We’re lost in our love and we’re destined to stay together
Whoa, heart to heart, forever
Whoa, heart to heart, together
Whoa, heart to heart
Heart to heart
Curtain will fall at the end of the day
Guardian angels will kill for their pay
Impossible dreams have to end
Let the crowd disappear, we’ve got nothing to fear
We’re lost in love
We’re lost in our love and we can’t find a way
We’re lost in love
We’re lost in our love and we’re destined to stay
Lost in love
Lost in our love and we’re destined to stay
Lost in love
Lost in our love and we’re destined to stay
Lost in love
Lost in our love and we’re destined to stay
Together, whoa
We’re lost in love
We’re lost in our love and we can’t find a way
We’re lost in love
We’re lost in our love and we’re destined to stay
Together, whoa
We’re lost in love
We’re lost in our love and we can’t find a way
We’re lost in love
We’re lost in our love and we’re destined to stay
Together, whoa
[Repeat to fade]

10cc – Working Girls

Working girls don’t stand a chance
Typing pools are full deadly fish
Office Romeos believe
Dictation is the statutory dish
Do they want you for your body
When you wanna use your mind
Every day it’s hustle hustle
But you’re not the pushy kind
You worry and wonder when he calls you at five
You’ve got to work late will you get out alive
You know what he’s after it’s always the same
And soon you’ll be playing the cat and mouse game
Working girls they dress to kill
Posing for some glossy magazine
You know the flashman wants an exposure
But your momma says you gotta keep it clean
Still you’re selling with your body
And the camera never lies
Every shot is more revealing
As your inhibitions die
He asks you to stay but you want to decline
He leers as he opens another bottle of wine
Don’t want to offend him your ticket to fame
So you play by the rules
It’s a cat and mouse game
Working girls are lost in dreams
Buried in a paperback romance
Why don’t you wake up to reality
And watch those fingers at the office dance
When you’re struggling with your figures
Is he studying your form? There’s a silence in the boardroom
It’s the calm before the storm
You wanna go home it’s been a long day
The streets are so crowded and you must get away
You’ll be back tomorrow
He’ll call out your name
It’s business as usual
The cat and mouse game
Working girls
Working girls
Working girls

10cc – Food For Thought

Milk and honey
Your lips are milk and honey oh oh
Overflowing
You get my juices going
Sweet and tasty
Your love is sweet and tasty oh oh
Skin so creamy
Your body’s soft and dreamy
Food for thought
You give me food for thought
Filling me up with your love
I can’t control my hands
Champagne kisses
You give me champagne kisses oh oh
Cool my passion
Slow down my fast reaction
Hot and spicy
Your love is hot and spicy oh oh
Something’s burning
Down in your life I’m turning
Food for thought
You give me food for thought
Filling me up with your love
I can’t control my hands
Food for thought
You give me food for thought
Oh don’t let me down
I’ll starve without your love
Starve without your love
Starve without your love
Starve without your love
Starve without your love
Starve without your love
Something’s cooking
I know that something’s cooking oh oh
In your kitchen
I feel my hunger rising
So feed my senses
Come on and feed my senses oh oh
I’m not starving
I need a second helping
Food for thought
You give me food for thought
Filling me up with your love
I can’t control my hands
Food for thought
You give me food for thought
Oh don’t let me down
I’ll starve without your love

10cc – City Lights

Oh oh I feel the city rhythm
Oh oh I love those city lights
But when the sun comes up
And the party’s over
I don’t care I’m coming back tonight
To the bright city lights
Home from work got your money in your pocket
Pull on your boots brand new suit
If you had the chance you’d hock it
For a night on the tiles
And a shot of midnight fever
Get off your back get on the track
Tune in your receiver oh oh
Oh oh I feel the city rhythm
Oh oh I love those city lights
But when the sun comes up
And the party’s over
I don’t care I’m coming back tonight
To the bright city lights
Truck down the street feeling kinda funky
Get on the beat shuffle your feet
Never know you might get lucky
You got love on the brain
Flashing like a neon
Feed ’em a line
Give ’em a sign
They’re looking for a come on oh oh
Oh oh I feel the city rhythm
Oh oh I love those city lights
But when the sun comes up
And the party’s over
I don’t care I’m coming back tonight
To the bright city lights
No way to stop when the music’s in your body
Into the night feel all right
No time for feeling sorry
You go down to the club
With the old familiar faces
Buy ’em a drink kick up a stink
Everybody’s going crazy oh oh
Oh oh I feel the city rhythm
Oh oh I love those city lights
But when the sun comes up
And the party’s over
I don’t care I’m coming back tonight
To the bright city lights
To the bright city lights
To the bright city lights
To the bright city lights
Oh I love those city lights

10cc – Yes I Am

You never asked me to love you
I did it all by myself
You didn’t make me no promises
You read my feelings so well
[Chorus:]
Oh wow wow what you’ve done for me
Oh wow wow even a fool could see
Oh wow wow what you mean to me
You didn’t ask no questions
I wouldn’t tell you no lies
I didn’t need any answers
They were there in your eyes
Don’t stop me from falling
I can’t get enough
You took the pain from my body
Now I’m ready for love
Yes I am
I’ve been alone in the shadows
Too many nights by myself
So many dreams have been shattered
You know the story so well
[Chorus:]
I didn’t see no fireworks
And the earth never moved
But when we’re lying together
I’ve got nothing to prove
You gave me your kisses I can’t get enough
You put the fire in my heart
And I’m ready for love
Yes I am

People try to analyse
They worry is it right
But it really doesn’t matter to me
There’s no reason when you really fall in love
‘Cause you can’t stop it
Won’t drop it
Don’t even think about it
Hold on tight and never let it go
[Chorus:]
You took the pain from my body
And I’m ready for love
You took the pain from my body
And I’m ready for love
Yes I am ready for love
Yes I am ready for love
Yes I am ready for love
Yes I am

The Killers – Mr. Brightside

It was only a kiss
It was only a kiss
Now I’m falling asleep
And she’s calling a cab
While he’s having a smoke
And she’s taking a drag
Now they’re going to bed
And my stomach is sick
And it’s all in my head
But she’s touching his chest now
He takes off her dress now
Let me go
And I just can’t look it’s killing me
And taking control
Jealousy, turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it’s just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
?Cause I’m Mr. I’m coming out of my cage
And I’ve been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this? Brightside
I never
I never
I never
I never It was only a kiss
It was only a kiss
Now I’m falling asleep
And she’s calling a cab
While he’s having a smoke
And she’s taking a drag
Now they’re going to bed
And my stomach is sick
And it’s all in my head
But she’s touching his chest now
He takes off her dress now
Let me go
?Cause I just can’t look it’s killing me
And taking control
Jealousy, turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it’s just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
?Cause I’m Mr. Brightside
I’m coming out of my cage
And I’ve been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this?

Steve Aoki – No Time (feat. Jimmy October) (Steve Aoki Presents Kolony Album)

Got shit to do, ask, the toilet back, keep talking trash, I keep flushing that
It’s so automatic like [?]
Now I’m on the highway and y’all stuck in traffic
[Breakdown]
I ain’t got no
I ain’t got no
I ain’t got no time
I ain’t got no, for real

[Chorus]
I ain’t got no time for these niggas, no time for these broads
No time for this shit, y’all still talking, I’m gone
I ain’t got no time, for real, for real
I ain’t got no time, for real, for real
[Verse 2]
Miss me with that, I’m from Trinidad
But if you keep running yo’ yap you get laid in theback
Pop, pop, pop, pop, pop, pop, laid in the back, say it ain’t so
My niggas be down for whatever like ready, set, go
Y’all doing the most, we all over now, every coast
Got the bar raised while every toast
You calling my phone, I just put you on hold
Money keep calling, I gotta get dough
Stepping to me, you should watch your approach
Keep it low key but I’m light as a muh
I ain’t talking to y’all, I’m just tryna ball ’cause I want it all
Ok, ok, my bad, my bad, that was a miscall
[Chorus]
I ain’t got no time for these niggas, no time for these broads
No time for this shit, y’all still talking, I’m gone
I ain’t got no time, no time, no time
I ain’t got no time, for real, for real

[Breakdown]
I ain’t got no
I ain’t got no
I ain’t got no time
I ain’t got no, for real
I ain’t got no
I ain’t got no time
I ain’t got no
For real [Intro]
Steve Aoki
Bad Royale
[Chorus]
I ain’t got no time for these niggas, no time for these broads
No time for this shit, y’all still talking, I’m gone
I ain’t got no time, for real, for real
I ain’t got no time
[Verse 1]
I could have 24 Audemars, that’s 24 by 24 hours
Multiply that by tomorrow and I still ain’t got no time for you cowards
Working, work it, wild thots busy twerking
Tryna see Miley or [?] in person, these niggas keeping thinking I’m joking, nah
Please stay off that fufu, why you ain’t hit me back?

Tism – Existentialtism Lyrics

TISMExistentialtism Lyrics
You know, me and my baby, no couple like us;
We got our Sartre, we got our Camus. Simone de Boviour? Now my baby’s left me, she’s walked out the door,
She said she won’t touch my six inch gold blade anymore. I’m aware that One can never really know Other –
But f**k existentialism, I’m going back to mother. John Paul Sartre? I love her ‘cos I hate the stinking bitch –
She’s like a train – or a horse – I forget which. Chorus:
Who cleans the home? I’ll take responsibility for my inner most wishes,
But I’ll be buggered if I’ll do the dishes. I’m the outsider, not for me conventional law
(Though here’s a tip – the book’s a bore ).

Tina Dico – The Road Lyrics

TINA DICOThe Road Lyrics
Driving up the coast
Eyes on the road
Nowhere in particular to go
Eyes on the road
You ask me what’s my philosophy
And I say ”Well, there is one thing I know about being
happy:
It’s not about taming your pain and your fear and your
enemy
You gotta let’em all loose and surrender to life’s
uncertainty”
Eyes on the road
The road…
She quoted one of my saddest songs
The day she broke your sacred heart
She said ”I don’t know which I prefer: to stay or go
But I’ve decided on the road”
You ask me what is my advice
And it’s true I’ve been down this road once or twice
And there are things you can’t change and defeats you
can’t deny
And you’ll waste your time and your life and your love if
you try
Eyes on the road
The road…

Airborne Toxic Event – Half Of Something Else Lyrics

AIRBORNE TOXIC EVENTHalf Of Something Else Lyrics
On the night
That we met
You said that you wanted
Something more from me
And it was all that I could do
I remember your face
Like a child
The way that you blushed and
The way that you smiled
And now it’s all that I can do
And I wake up feeling new
You’re so much more than I ever knew
So I think
Of all the years spent alone
It’s like you’re searching for something
To make you feel whole
Like a half of something else
Like you’re half of something else
Just a fraction of yourself
Don’t take it so hard
We did what we could
There were no easy answers
To be understood
And it was all that we could do
We’re the only ones who knew
Now all I think about is you
The way that you scratch
The way that you cry
The way that you wipe your eyes that fall against my
side
The way that you told
Told me I was wrong
And the way that you’d sing
When you’d hear a song
And the way that you answered
When you knew I was gone
And now I know that I’m blind
And it’s you all I see
And I know it’s not clever
I just want you with me
I’m only half of something else
I’m only half of something else
I’m only half of something else

George Jones – Yes I Know Why Lyrics

GEORGE JONESYes I Know Why Lyrics
Yes, I know why I want to cry, it’s over you
And I’m painting the town feelin’ blue
If you’ve ever loved one that’s untrue
Yes, I know why I want to cry, it’s over you. Yes, I know why I want to cry, it’s over you… Well, tomorrow I’ll be twice as blue
I’m so low I could die over you
I should have known that you’d never be true
Yes, I know why I want to cry it’s over you. Well, I tried you all over again
And you just lied all over again
Yes, I’m asking for heartaches anew
Yes, I know why I want to cry, it’s over you.

Bestie – Yungen feat. Yxng Bane lyrics

What’s good? Where you from? Bonnie and Clyde, I love how we ride
Pulled up on her with those suicides (skrrt)
You know I kill it, many boys keep strippin’
We can kick it for hours, hoe get the boot by the minute
I tell her footwork, footwork
When you do her, do her
You know your bodies crazy but that minds on business
I’m what you want, not what you need
When you ask me, “What are we?”
You my bestieee, bestieee, she my bestie (that’s right)
They say we’re too friendly, friendly, we’re too friendly (no lie)
You know I make time for we (ohh lala)
When i’m druggin’, I’m finished, she know that i’m creeping’ to your house
Finally (ooh la la)
We’re keeping it lowkey but these days you’re doing the most nowww. Pretty boy fam, I take her boys babes
Sweet body, wanna know like I’m Dave
They don’t wanna see my yellow face turn up in a Wraith
Man it’s fucked up
I see most my old tings loved up
Don’t make me slide in the DM’s with a lovestruck
Yeah, I know they love this young buck
Many men, hide their girl from me
They got them on lock, but I got the key
They block me on insta, so I can’t pree
Man I’ll come and take their wife away
Many men, hide their girl from me
They got them on lock, but I got the key
They block me on insta, so I can’t pree
But now I’ll come and take their wife away. (the hood)
Yeah woulda thought I was ace, the way I was giving her wood
She knew I was paid full from the jug. She my bestie, bestie, she my bestie (that’s right)
They say we’re too friendly, friendly, we’re too friendly (no lie)
You know I make time for we (ohh lala)
When i’m juggin’, I’m finished, she know that i’m creeping’ to your house
Finally (ooh la la)
We’re keeping it lowkey but these days you’re doing the most now. Lyrics Yungen – Bestie
I tell her she my bestie, bestie, she my bestie (that’s right)
They say we’re too friendly, friendly, we’re too friendly (no lie)
You know I make time for we (ohh lala)
When I’m juggin’, I’m finished, she know that I’m creeping’ to your house
Finally versuri-lyrics.info
We’re keeping it lowkey but these days you’re doing the most now. Yo, let me show you the wave? Yo, I got notes, I get paid (get dough)
I really had Maddison in a fucking Addison Lee
Took her to the Radisson
Spent about three
She don’t even know my real name
She ask for – D
Her friend yeah, pree dem a pree
She got wasteman on her case that be spending the P
She can’t believe that I fucked her for free
Jewels on, you know me
Hey girl, Hey girl
What’s good? I tell her she my bestie, bestie, she my bestie (that’s right)
They say we’re too friendly, friendly, we’re too friendly (no lie)
You know I make time for we (ohh la la)
When i’m juggin’, I’m finished, she know that i’m creeping’ to your house
Finally (ooh la la)
We’re keeping it lowkey but these days you’re doing the most now. I tell her she my bestie, bestie, she my bestie (that’s right)
They say we’re too friendly, friendly, we’re too friendly (no lie)
You know I make time for we (ohh lala)
When i’m juggin’, I’m finished, she know that i’m creeping’ to your house
Finally (ooh la la)
We’re keeping it lowkey but these days you’re doing the most now. Yungen lyrics
Video Yungen

Bad Religion – Leon Lyrics

BAD RELIGIONLeon Lyrics
The first Noel, the angels did say,
Was a lonely poor shepherd asleep as he lay;
He was born in a box
In a burdensome scent (??)
And he walked out of there
With some hay in his hand
Noel, Noel, Noel, Noel,
Born is the King of Israel.