Friv Latino Music

Music and Lyrics everywhere

Blu & Exile – Constellations

[Intro: Blu]
What’s up star, we know who you are
What’s up star, we know who you are
What’s up star
[Verse 1: Blu]
Sometimes, it feels like I’m gone with the wind
So I’m blendin’ in with the breeze
I’m speaking out again, please bear with me
I’m zonin’ out, once the snare hits me
‘Cause niggas be ice grillin’
I feel these [?] fit me like gloves
These mean mugs and screwfaces
Got me taking nigga serious [?]
Whatever Blu laces
Reminds you of the West like Chucks with blue laces
The old and new Lakers
I’m showing you a older Blu in hopes that you embrace it
Like a soldier do with gauges
Molding you through pages that I wrote for you
Laid it in the vocal booth
Pressed it up and sold it to the places that you goin’ to
In hopes that you would take it, play it over and over
So you get high with it and you feel it when you’re sober
You can cry to it, sister, my shit’ll get you over
My niggas ride with it, turn it up a little more
And show the world, and boys and girls sing along
It’s a song of liberation, keep faith and stay strong
Show the world, boys and girls sing along
It’s a song of liberation, keep faith and stay strong, allstar

[Chorus: ?]
You shine [?] you’re blindin’ ’em
There’s no crime in being fly [?]
Most these niggas won’t get it
You gotta go get it
Baby you’re a star
In the sky [?]
Ain’t no time for bein’ shy or nothin’
Everybody can’t live it
You gotta stay with it
Know that you’re a star
[Verse 2: Blu]
I shine like stars in all weather conditions
Whether storm they glistening, I’m be spittin’ till they mention me

Russ – Think Twice

[Chorus]
Lose, lose conversations
I’m ’bout to lose patience
Said this in the basement
I can’t front now
It’s takin’ everything in me not to say shit
So much fake shit ever since I made it
I won’t ever be quiet cause I’m famous
Y’all gon’ hate this (yeah, yeah)
[Verse 1]
This ain’t no average Joe shit, this is everyday Russell
Joe got a day job, that’s an everyday struggle
This for all the slow rappers who subliminally diss
You can at it, you can text it but you’d rather be bitch
But it’s hard to hear the hate over these waves crashing
I think your time is up, I think your waves crashing
All that fade catching you promoting shit is all talk
The difference is my life is still lit when I log off, pussy go head
[Chorus]
Lose, lose conversations
I’m ’bout to lose patience
Said this in the basement
I can’t front now
It’s takin’ everything in me not to say shit
So much fake shit ever since I made it
I won’t ever be quiet cause I’m famous
Y’all gon’ hate this (yeah, yeah)

[Verse 2]
Fuck these fake alliances
I don’t be buying shit, it’s not in my interest
You be window shopping, I be buying it
I’m fly as shit
Just keep in mind what position you in
If you lucky I might make a song and diss you again
And when I say you, I meant you too
They call me Bono
Rappers sending subtweets, rappers stealing logos
Rappers feeling jumpy
Then bounce pussy, pogo
This gon’ get a billion streams
This for the rappers who need promo
This for rappers who need other rappers hooks to go bronze
This for rappers who need other rappers shows to go on
(Go off)
These for rappers who still suck still
Six years later you still stuck still
Still on the uphill
There’s some rappers who won’t be here by the next June
There’s some rappers who still asking for some leg room
I just give em half a bar like they give themselves
I kick back and watch these losers go and kill themselves
[Chorus]
Lose, lose conversations
I’m ’bout to lose patience
Said this in the basement
I can’t front now
It’s takin’ everything in me not to say shit
So much fake shit ever since I made it
I won’t ever be quiet cause I’m famous
Y’all gon’ hate this (yeah, yeah)

[Outro]
These junkie ass rappers basing brands off of drug addiction
And I’m the bad guy for calling it out? Yeah, yeah You the one who got kids od’ing tryna be like you
And I’m the bad guy for calling it out?

Marilyn Manson – We Know Where You Fucking Live

[Verse 1]
Let’s make something clear
We’re recording this as it happens
Those diamond bullets, storefront blood banks
Splinters and stained glass
Don’t need to move a single prayer bone
Dodge bullets so loud and so low
Don’t need to move a single prayer bone
Our death is still life
[Refrain]
So what’s a nice place like this
Doing ’round people like us? So what’s a nice place like this
Doing ’round people like us? [Chorus]
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We’ll burn it down, burn it down
They won’t even recognise your corpse
[Verse 2]
The world was stripped of the superficial surfaces
We don’t intend to just eat the street
The asphalt is the good meat
And we will sleep on the skin of his nightmares
We will sleep on the skin of his nightmares
Time to just kill this crowd, scream this fuckin’ loud
[Chorus]
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We’ll burn it down, burn it down
They won’t even recognise your corpse
[Bridge]
Fire fire fire fire fire away
Fire fire fire fire fire away
Fire fire fire fire fire away
Fire fire fire fire fire fire fire away
[Verse 3]
I love the sound of shells hitting the ground, man
I love the sound of shells hitting the ground
I love it
I love the sound of shells hitting the ground, man
I love the sound of shells hitting the ground
I love it
I love it
Fire fire fire away
Fire fire fire away
Fire fire fire, fire fire fire
Fire fire fire, fire fire fire, fire fire fire

[Chorus]
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We’ll burn it down, burn it down
They won’t even recognise your corpse
[Coda]
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We know where you fucking live
We know where you fucking live
I know where you fucking live
We know where you fucking live
[Refrain]
So what’s a nice place like this
Doing ’round people like us? So what’s a nice place like this
Doing ’round people like us?

Gucci Mane – Curve (feat. The Weeknd)

(Now)
I’ll be right back at the top now
I’ll be right back at the top now
I got your girl on my finger
Blowin’ my phone like she’s single
Blowin’ my phone like I’m Cee-Lo (damn)
Somebody needs to come get her (like damn)
[Chorus: The Weeknd & Gucci Mane]
Like, "Woo!"
With the curve (with the curve)
I know you don’t deserve it, know you don’t deserve it
I got that work (skrrt, skrrt, skrrt)
I know you want the Birkin
Baby, are you worth it? (You know Wop) With the curve (with the curve, it’s Gucci!)
I know you don’t deserve it, know you don’t deserve it
I got that work
I need to know for certain
Tell me, are you worth it? I got the kind of wood that make a woman lose her mind
I’m young, rich and handsome, baby, I’m one of a kind
Just keep it real with me, baby, it won’t cost you a dime (Gucci!)
I know you got expensive taste and I don’t even mind

[Chorus: The Weeknd & Gucci Mane]
Like, "Woo!"
With the curve (with the curve)
I know you don’t deserve it, know you don’t deserve it
I got that work (got that work)
I know you want the Birkin
Baby, are you worth it? With the curve (with the curve)
I know you don’t deserve it, know you don’t deserve it
I got that work (brrr)
I need to know for certain (it’s Gucci!)
Tell me, are you worth it? Brrr! Go! (Huh?)
My nigga, who would’ve thought now? [Verse 2: Gucci Mane]
Say I, a star was born last night
Way you showed out on that dick, girl, you performed last night
That’s why you deserve that first class flight
Bye bye, ’cause I just quenched your thirst last night
I’m in Dubai
Somebody tell the prince that the kingpin has arrived
If I lived over here, I’d prolly have one hundred wives (damn!)
Walkin’ in the club and they like, "Gucci just arrived" (Gucci!)
I ordered up a dub and then I threw it in the sky
I told her I’m iight, now she look like she surprised (I’m iight)
She look like a model, but a devil in disguise
All these chains on me, I look like Deion in his prime
You know you came to fuck, so why the fuck we wastin’ time? [Verse 1: The Weeknd & Gucci Mane]
The kid back on the whiskey
Virginia Black got me tipsy
I’m in L.A. like I’m Nipsey
Spanish girls wanna kiss me
A nigga wanna come and diss me
And put a hex like a gypsy
They kill themselves, no wrist bleed
Got suicides on my SV
She do it all for the Fendi
She do it all for the Gucci (Gucci!)
Baby girl wanna choose me
She wanna use and abuse me
I know she wanna text me (wow)
I know she wanna sex me (damn)
50 thou’ make her neck freeze
Fuck her once like "next, please" (brrr, brrr)
My nigga, who would’ve thought? [Intro: Gucci Mane & The Weeknd]
Huh, Gucci
XO (yeah)
1-0 (yeah)
1-7 (yeah)
Brrr!

Fifth Harmony – He Like That (On The Late Late Show With James Corden) (Live)

You got that good boy attitude and yeah, I kind like it
You got the tats on your arm get a bad girl excited
You put that bass in the beat, won’t you beat it up inside it? I got that pumps in the bump and you know you wanna try it
Pumps in the bump, pumps in the bump
He like the girls with the pumps in the bump
He like that bang, bang, bang
He like that bomb, bomb, bomb
He like that love, love, love
I’m like that drug, drug, drug
He trip when he on it, one taste and he want it
He got that rough neck swaggy, but he know how to hide it
He got that dope boy cash, but he get it 9 to 5ing
He got a thing for them girls that make their money overnightning
I know he bad for my health, but i still wanna try it
Pumps in the bump, pumps in the bump
He like the girls with the pumps in the bump
Pumps in the bump, pumps in the bump
I be that girl with the pumps in the bump
He like that bang, bang, bang
He like that bomb, bomb, bomb
He like that love, love, love
I’m like that drug, drug, drug
He trip when he on it, one taste and he want it
He love that bang
(Bomb) He love that bomb, bomb, bomb
(Love) He love that thang
(Drug) He love that hit and run
He lose his brain
He going to stupid dumb
He stupid dumb, all he ever want is some
Pumps in the bump, pumps in the bump
He like the girls with the pumps in the bump
Pumps in the bump, pumps in the bump
I be that girl with the pumps in the bump
He like that bang, bang, bang
He like that bomb, bomb, bomb
He like that love, love, love
I’m like that drug, drug, drug
He trip when he on it, one taste and he want it

Leikeli47 – M I L K

Uh, she’s drastic
I blur blur, no pores on her
F-I-E-R-C-E
Kitty kitty, purr purr purr
Glitter stick, glitter stick, glitter stick
Concealed eyes with a cherrybomb lip
Skin tint, skin tint, skin tint
Keep my makeup artist tied up in the basement
This lip and cheek got your boyfriend weak
These streets? Shook
When they see me live my look, uh
[Chorus]
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
[Verse 2]
Read about it in Vogue
Saw billboards on Broome
1 / 28 , 9pm
Stage, tore down the show
Watch this tomboy transform
My friends break gender norms
We both wear pink platforms
And we go nowhere without that cooling water
They fall in love with the face
Even when I put them in they place
Lip, sheer hot pink
Everybody wanna get a taste, uh
Of this lip and cheek
It still got yo boyfriend weak
And these streets? [Chorus]
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
[Verse 1]
Holographic, fantastic
You see this beat? Shook
When they see me live my look, uh
[Chorus]
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K, M-I-L-K
Skin looking like
[Outro]
Individuality, individuality, individuality, individuality
Individuality, individuality, individuality, individuality
Individuality, individuality, individuality, individuality
Individuality, individuality, individuality, individuality

SZA – Supermodel (Acoustic)

Wish I was comfortable just with myself
But I need you, but I need you, but I need you
[Verse 2]
Ooh, just get a load of them, they got chemistry
All they could say, we like brother and sister
Look so good together
Bet they fuckin’ for real
And they was right
That’s why I stayed with ya
The, the dick was too good
It made me feel good
For temporary love
You was a temporary lover
[Chorus]
Leave me lonely for prettier women
You know I need too much attention for shit like that
You know you wrong for shit like that
I could be your supermodel if you believe
If you see it in me, see it in me, see it in me
I don’t see myself
Why I can’t stay alone just by myself? Why am I so easy to forget like that? Wish I was comfortable just with myself
But I need you, but I need you, but I need you It can’t be that easy for you to get like that
Oh no she didn’t
Ooh yes I did
Oh no she didn’t
I’ll do it again
[Chorus]
Leave me lonely for prettier women
You know I need too much attention for shit like that
You know you wrong for shit like that
I could be your supermodel if you believe
If you see it in me, see it in me, see it in me
I don’t see myself
Why I can’t stay alone just by myself? [Intro]
That is my greatest fear
That if, if I lost control
Or did not have control, things would just, you know
I would be… fatal
[Verse 1]
I’m writing this letter to let you know
I’m really leaving
And no, I’m not keeping your shit
Heard you got some new homies
Got some new hobbies
Even a new hoe too
Maybe she can come help you
Maybe she can come lick you after we’re done
What’s done is done
I don’t want nothing else to do with it
Let me tell you a secret
I been secretly banging your homeboy
Why you in Vegas all up on Valentine’s Day?

Sylvan LaCue – Selfish

I pull up where nigga can’t see me
I need some space to move freely
Just incase niggas go postal
Fuck out my way I don’t know you
This is not twitter nigga do not be confused by the result of them protools. Gentrification & Whole Foods
I wanna be more than expected
I’m talking well & respected
I’m talking vanity levels that might make devil look back with obsession
God got lock on my heart, Lucy clench on my flesh. You give him the will to seek out on free thrills add a conscience & what you expect
[Outro]
I worry about everybody else
I need to make time for myself What’s better than you as you are? Let’s keep it civil & noble. [Intro]
Mmmmm, yeah
[Verse 1]
How do I not know that I am first? What’s better than truth in yo heart? [Verse 3]
Time
All in due time
I am like in God design
I put my heart on the line
I’m not the worrying kind
But I can not hurry what’s mine
My daddy made dishes & sent me well wishes black chicken rice curry & thyme
Money don’t matter my way
Mentals been lathered in rage
Compartmentalizing my judgement on others elitist when asked of my day
They are not better than I
But am I much better than self? What you up to oh not much shit let’s cut loose match in heaven fires set in hell
[Hook]
And I know I know I know I know
I care about everybody else
I should make some time baby, I need to make time for myself
I know I know I know I know
I worry about everybody else
I should make some time baby, I need to make time for myself.. I put all much effort into everyone except the one who hurts
Aim to please I got what you need don’t reject me I need validated worth
Spread me thin love to see you win pray to
God for the better or the worst
[Hook]
And I know I know I know I know
I care about everybody else
I should make some time baby, I need to make time for myself
I know I know I know I know
I worry about everybody else
I should make some time baby, I need to make time for myself
[Verse 2]
Momma on my phone like…
Boy you need to focus on your health
Work out proper, eat more veggies, drink more water tomorrows not promised for yourself
I’m distracted this the last time I’m relapsing
Earth & happy potions oh how swell.

Jessie Ware – Sam lyrics

Sam lyrics
Sam is a song from Jessie Ware’s third studio album “Glasshouse”. The complete Sam lyrics by Jessie Ware.

Jessie Ware – Last Of The True Believers lyrics

The complete Last Of The True Believers lyrics by Jessie Ware. Last Of The True Believers lyrics
Last of The True Believers is a song from Jessie Ware’s third studio album “Glasshouse”.

Jessie Ware – Finish What We Started lyrics

The complete Finish What We Started lyrics by Jessie Ware. Finish What We Started lyrics
Finish What We Started is a song from Jessie Ware’s third studio album “Glasshouse”.

Capleton Car Stolen With Catalog Of Unreleased Music

Capleton is pleading for the public help in recovering his stolen car with a huge catalog of unreleased music. A rep for the reggae icon told Dancehall HipHop that his metallic brown Grand Vitara SUV was stolen in St. Capleton performed in New York City earlier this month at the famous Amazura nightclub. “There were some unreleased music inside the van and that is even more valuable than the vehicle itself, so we are appealing to anyone who took the artist things to return it.”
The incident has been reported to the Ocho Rios police who are now investigating the theft. Ann yesterday. “We are appealing to anyone who can help recover the vehicle and the valuables that was left inside of it,” his rep said. The deejay, who is also known as King Shango, has released twelve albums over his three decade career.

Vybz Kartel Hit “Fever” Climbs To No. 1 On iTunes

Perhaps his biggest achievement in recent years was when the song took the number one spot on iTunes reggae chart last week. 36 on the chart making it Kartel’s second single to make an entry onto Billboard over his career. Vybz Kartel is already searching for his next big hit by releasing four new singles since the start of this month. He was slapped with two murder charges a short time after and although he was exonerated of one of those charges, he was convicted of the second murder charge during a lengthy trial in 2014 along with three others including his protege Shawn Storm. The song has slipped to 13th place on the chart this week but it just shows the share growth over the past few months. Since being added to major radio stations in the U.S. Vybz Kartel continues to grip mainstream airwaves with “Fever” which reached number one on iTunes reggae chart. Vybz Kartel, born Adidja Palmer, scored his first Billboard hit with his 2009 single “Romping Shop” featuring Spice. He even had a bitter fallout with former Vybz Rum business partner Corey Todd and even threatened him. earlier this year, “Fever” has grown substantially while amassing over 50 million combined views on YouTube and over 10 million streams on Apple Music. “Fever” is one of the biggest dancehall singles this year and it has already made an impact on the Billboard R&B/Hip-Hop Airplay chart. Between 2009 and 2011, the dancehall star scored a number of hits and sparked some controversy including skin bleaching and beating up members of his Portmore Empire crew like NotNice, Black Ryno, and Gaza Kim. Some dancehall artists are wondering how did he manage to stay so relevant half a decade after his incarceration. The song peaked at No. Kartel and his co-convicts have appealed the murder conviction and are now awaiting their appeal case set for February next year. What’s even more interesting is that Vybz Kartel did it all while he has been behind bars for over six years. His downfall wouldn’t come until September 2011 when he and several of his cronies were arrested in a massive police operation in Kingston.

Word of mouth – Shotta Spence lyrics

Lyrics Shotta Spence – WOrd of mouth
Shotta Spence
Von Vuai
Take no talk from no boy
I’ll never live on my knees, I’m dying on my feet
I’ll never flee never flee.(word of mouth)
Everywhere I step I’m stepping with precision
Move in silence, all you hearing is the crickets
Spirit of Malcolm X, by any means I’m getting
Stirring the pot up ’til my wrist bone get to clicking
Stomach is growling, it sound like a hoopty engine
I’m praying to God but my actions ain’t so Christian
Gimme the throat, I don’t need no lip service from bitches
I told the b***h stop using your teeth, that’s cannibalistic
Work it work it ooh, pulling up on you versuri-lyrics.info
Where you at, give me your longitude and latitude
This a fucking coupe, ain’t no room for you
Tell your friends you gotta Uber back to the zoo
I’m a warrior, got some shooters on my team
I’m a player for life, bitches hanging off my jeans
Know I did some people wrong but that’s how it had to be
Lord lord lord, save some room for me. Shotta Spence lyrics
Video mouth Watch out
Gucci Timberlands, I slip my feet in them
2008 Bape and APC denim
Feel my palms itching like they got fleas in them
When I get them Rollies believe I’m freezin’ them
Ball out little homie, ball it out
Call out fake hustlers, call ’em out
Put your guard up, ain’t no time to talk it out
How do I know where you live, hmm, word of mouth
I might OD, might OD off this mighty weed
You take a pull you gon’ go, that’s some gasoline
You can count on me to count the green while they counting sheep
You want surf and turf, I’m too cheap, you get Mickey D’s
You know that your boys witcha, if they gon’ bleed witcha
If they get money witcha, if they don’t chief swishers
And they not team switching, whenever the plot thickens
And they would rather take a sentence ‘fore they start snitching
Wanna know who done got my homie shot
That s**t tied my gut in knots
Pull up on that pus*yclaat, put his face to the curb and stomp
Life is short and then you’re gone, so I keep my money long
Reason why I wrote this song, reason why I’m stunting on ’emmm.

The last of the real ones – Fall Out Boy lyrics

(the last of the real ones)
‘Cause you’re the last of a dying breed
Write our names in the wet concrete
I wonder if your therapist knows everything about me
I’m here in search of your glory
There’s been a million before me
That ultra-kind of love
You never walk away from
You’re just the last of the real oneees
You’re just the last of the real oneees
You’re just the last of the real oneees
(You’re just the last of the real oneees)
You’re just the last of the real oneees
(You’re just the last of the real onees)
You’re just the last of the real oneees
I am a collapsing star with tunnel vision
But only for you
But only for you
My head is stripped just like a screw that’s been tightened too many times
When I think of you
When I think of you
I will shield you from the waves
If they find you
I will protect you
I will protect you
Just tell me, tell me, tell me
I, I am the only one
Even if it’s not true
Even if it’s not true, yeahhh. ‘Cause you’re the last of a dying breed
Write our names in the wet concrete
I wonder if your therapist knows everything about me
I’m here in search of your glory
There’s been a million before me
That ultra-kind of love
You never walk away from
You’re just the last of the real oneees
You’re just the last of the real oneees
You’re just the last of the real oneees
(You’re just the last of the real onees)
You’re just the last of the real oneees
(You’re just the last of the real oneees)
You’re just the last of the real oneees. I’m here at the beginning of the end
Oh, the end of infinity with you
I’m here at the beginning of the end
Oh, the end of infinity with you
I’m done with having dreams
The thing that I believe
Oh, you drain all the fear from me
I’m done with having dreams
The thing that I believe
Versuri-lyrics.info
You drain the fear from me. Fall Out Boy lyrics
Video ones Lyrics Fall Out Boy – The Last of the real ones
I was just an only child of the universe
And then I found you
And then I found you
You are the sun and I am just the planets
Spinning around you
Spinning around you
You were too good to be true
Gold plated
But what’s inside you
But what’s inside you
I know this whole damn city thinks it needs you
But not as much as I do
As much as I do, yeah. ‘Cause you’re the last of a dying breed
Write our names in the wet concrete
I wonder if your therapist knows everything about me
I’m here in search of your glory
There’s been a million before me
That ultra-kind of love
You never walk away from
You’re just the last of the real ones
You’re just the last of the real ones
You’re just the last of the real oneees
(You’re just the last of the real oneees)
You’re just the last of the real oneees
(You’re just the last of the real oneees)
You’re just the last of the real onesss.

LHH Star Yung Joc Addresses Cross Dressing

Turns out it’s not of the above and in a video posted on his Instagram, Yung Joc says that the whole thing was “internet manipulation.” What he means by that, nobody really knows, perhaps he meant to say that it was photoshop. Love and Hip Hop Atlanta star Yung Joc has stepped forward to address allegations that he is now a cross-dresser. A post shared by DJ Akademiks (@akadmiks) on Sep 13, 2017 at 11:51am PDT Tell me how I sold my soul. “I knew the type of backlash that would come from this sh*t,” Joc continues. makes sense? “Yall probably wondering what the hell Joc got the hell going on,” he said in the clip. The rapper turned reality show star was spotted wearing a dress and the photos have since gone viral on social media prompting him to cough up an explanation. I had to man up, put on a f***ing dress.”
#yungjoc explains wearing a dress….. Some folks thought that he was getting ready to hit the cat walk at New York Fashion Week while others thought that he was becoming a cross-dresser like Young Thug. For those of you so quick to call on the Illuminati and say I sold my soul. A post shared by DJ Akademiks (@akadmiks) on Sep 13, 2017 at 11:32am PDT

#yungjoc wore a dress for the ?. I’m currently on 4 television shows on VH1.”
There is another hilarious accusation that Yung Joc was forced to address and that has something to do with him selling his soul and joining the Illuminati. I f***ed around. “I will not be silent, and yes I will take full advantage of it. “Am I going to take full advantage of it, or will I be silent?” he added. “It’s called internet manipulation. This is going to be one of the craziest times ever in my life or career when it comes to the internet.” Yung Joc says that he will be taking full advantage of the publicity that he is now getting and promote four shows on VH1 that he will be a part of. At this point in my life, you must watch. “But let me address one or two things real quick. Sh*t had to happen in a certain situation. How much money would it take to put y'all in a dress???

Dum surfer – King Krule lyrics

Dum surfer, don’t suffer
Dumb surfer, don’t suffer
Dumb surfer, don’t suffer
Dumb surfer, don’t suffer
Versuri-lyrics.info
Ay, some things won’t change for a while
Keep me, keep me as the villain
But my prayer, you don’t ownnn. Lyrics King Krule – Dum surfer
Dum surfer is giving me his cash
Won a bet for fifty and now I need a slash
Man this band that’s playing, is playing f*cking trash
Skunk and onion gravy, as my brain’s potato mash
He came across the back of a bureaucratic stash
Shot the lot for credit and never got it back
He’s mashed, I’m mashed, we’re mashed
That cat got slashed in half like that
As venus completes orbit, I’m feeling slightly mashed
The stir fry didn’t absorb it, I need another slash
She spoke in English, it was low lit where we sat
Remembering her face but that’s the end of that
I’m a step from madness as I puke on pavement slabs
Got a bit embarrassed, need to get back to the lab
In the depths of traffic, I was feeling like we crashed
With a girl from Slovak in a European cab
From a set of habits, I can see momentums mashed
If we were commuting, this train would f*cking crash
Now my brain’s diluting, I suffer from whiplash
Getting lashed, getting lashed by all of the gods
By all of the gods, by all of the gods. King Krule lyrics
Video surfer As my brain’s diluting, I suffer from whiplash
This girl’s now screaming, I think we’ve gone and crashed
The driver’s speaking and the car is still intact
It was only minor, well that’s the end of that
Girl, that’s the end of that as I know
Girl, some things you don’t know.

Ela Chapou – Mc Luan letra

Letra Mc Luan – Ela chapou
Ela chapou de Jurupinga
E não lembra de nada
Vem me perguntar
Como parou na minha casa. Então, vai
Tum, tumtuuum
Joga o bumbum
Tum, tumtum, tumtum
Desce com buuumbuuum
Tum, tumtum, tumtum
Arrasta o bumbummm. Mc Luan letras
Video chapou Eu vou te resumir Mozão
A noite passada
Te dei uma carona
E do nada ficou pelada. E veio me agarrando
Eu entendendo nada
Vi que tava de maldade
Versuri-lyrics.info
Aí te trouxe pra minha casa.

T.I. Told Wendy Williams Nicely To Stop Trashing People Or Else

will do next when Wendy come for him and his estrange ex-wife Tiny. Ok now as much shit as this sister talk about people… (Myself included) I know what y'all expect. Let's see if the power of mercy moves her heart to not be so malicious & vindictive in the future when she's speaking on the lives of other strangers when they're going through their own PERSONAL tough times. I'm gon be respectful because regardless of her flaws she's still a independent black business woman that's had to fight her way through life to get where she is. JUST LIKE THE PEOPLE SHE JUDGES DAILY!!! So it will be interesting to see what T.I. NOPE!!! In related news, T.I. “(Myself included) I know what y’all expect. NOPE!!! Wendy Williams is known to shade people on her show for all sort of reasons, but she is also known for her P-shaped body and often gets shade on social media for her appearance. The Atlanta trapper posted a not so flattering photo of the talk show host on Instagram with a lengthy statement in the caption. thinks that she should quit. “Ok now as much sh*t as this sister talk about people,” TIP wrote on IG. That’s my approach… let’s see.”
I doubt Wendy Williams will change what she does anytime soon because it is making her a ton of money. Let’s see if the power of mercy moves her heart to not be so malicious & vindictive in the future when she’s speaking on the lives of other strangers when they’re going through their own PERSONAL tough times. But I’m not gon do the obvious & fye her ass up. But that isn’t stopping her for talking smack about people on her show and now T.I. But I'm not gon do the obvious & fye her ass up. But I’m gon try something new & different this time. JUST LIKE THE PEOPLE SHE JUDGES DAILY!!! felt compelled to issue a long statement on Instagram asking Wendy Williams to stop trashing other people on Twitter when she look like (see photo below). A post shared by TIP (@troubleman31) on Sep 12, 2017 at 10:50am PDT That's my approach… let's see.? But I'm gon try something new & different this time. is dropping his new Hustle Gang compilation album “We Want Smoke” on Friday (September 15). T.I. I’m gon be respectful because regardless of her flaws she’s still a independent black business woman that’s had to fight her way through life to get where she is.

By your side – Stonebank lyrics

Standing by your sideee
I will be, I will be
Standing by your sideee
I will be, I will be
Standing by your, standing by your
Standing by your, standing by your
Versuri-lyrics.info
I will be, I will be
I will be, I will be
I will be, I will be
Standing by your sideee. Standing by your sideee
I will be, I will be
I will be, I will be
Standing by your sideee
I will be, I will be
I will be, I will be
Standing by your sideee. Stonebank lyrics
Video side Look up to the sky
Aim for the sun
Hold your head up high
No need to run, to run. Standing by your sideee
I will be, I will be
I will be, I will be
Standing by your sideee
I will be, I will be
I will be, I will be
Standing by your sideee. Lyrics Stonebank – By your side
Look up to the skies
Aim for the sun
Hold your head up high
No need to run, to run
Standing by your side
I will be, I will be
Standing by your side
Standing by your side
I will be, I will be
I will be, I will be
I will be, I will be
Standing by your sideee.